Ledelse

Merkevaren Adidas har lansert en sko som av resirkulert plast fra havet.

Merkevarer må appellere til både hjerte og sinn

Bedriftsledere kan ikke lenger stole på intuisjon, mener business-eksperter fra Handelshøyskolen BI.

Publisert Sist oppdatert

Under Responsibility Works konferansen i Oslo i desember tok flere av foredragsholderne til ordet for at det vil skje et maktskifte der unge forbrukere nå i større grad vil presse næringslivet til å ta større sosialt ansvar.

Les også: Holdninger om bærekraft blir til handling i 2017

I en video publisert på BI Business Review forteller fire eksperter om hva de mener vil bli de globale trendene innen økonomi, markedsføring, strategi, ledelse g teknologi i det kommende året.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS