Ledelse
Merkevaren Adidas har lansert en sko som av resirkulert plast fra havet.
NTB-scanpix.
Merkevarer må appellere til både hjerte og sinn
Bedriftsledere kan ikke lenger stole på intuisjon, mener business-eksperter fra Handelshøyskolen BI.
Under Responsibility Works konferansen i Oslo i desember tok flere av foredragsholderne til ordet for at det vil skje et maktskifte der unge forbrukere nå i større grad vil presse næringslivet til å ta større sosialt ansvar.
Les også: Holdninger om bærekraft blir til handling i 2017
I en video publisert på BI Business Review forteller fire eksperter om hva de mener vil bli de globale trendene innen økonomi, markedsføring, strategi, ledelse g teknologi i det kommende året.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP