Det er frustrerende å ikke nå fram til folk.

Blir du ikke lyttet til på jobben? Her er noen tips

Vi har alle vært der. Du snakker, men innser at de andre ikke hører på det du har å si.

Publisert Sist oppdatert

Det er demotiverende, men hva kan du gjøre hvis den andre bare ser ned i mobilen eller laptopen? Eller hvis du kun får noen intetsigende svar?

Alison Shapira underviser i kommunikasjon ved Harvard Kennedy School, og har skrevet boken «Speak with Impact: How to Command the Room and Influence Others». I et innlegg hos Harvard Business Review skriver hun om situasjoner der man oppdager at man ikke blir lyttet til. Hun gir også noen råd. Dette er tre av tipsene:

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS