Det er frustrerende å ikke nå fram til folk.
fizkes / Istock
Blir du ikke lyttet til på jobben? Her er noen tips
Vi har alle vært der. Du snakker, men innser at de andre ikke hører på det du har å si.
Det er demotiverende, men hva kan du gjøre hvis den andre bare ser ned i
mobilen eller laptopen? Eller hvis du kun får noen intetsigende svar?
Alison
Shapira underviser i kommunikasjon ved Harvard Kennedy School, og har skrevet boken
«Speak with
Impact: How to Command the Room and Influence Others». I et innlegg hos Harvard Business Review skriver hun om situasjoner der man oppdager at man ikke blir
lyttet til. Hun gir også noen råd. Dette er tre av tipsene:
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP