Arbeidsliv
Berit Svendsen staker ut kursen for Telenor. Bilder er tatt i en annen sammenheng.
NTB scanpix
– Kundeinnsikt er penger
De som vet mest om sine kunder vinner markedet, tror Telenor-topp Berit Svendsen. Det kommer til å prege bedriftens satsinger i årene som kommer.
Fra faksmaskinens tid, via fasttelefon til SMS, og nå Internet 4.0. Administrerende direktør i Telenor, Berit Svendsen, har vært med på mye i løpet av sin tid i Telenor.
Ofte har innovasjonen i selskapet handlet om ny og bedre teknologi. Men under NHOs og Osloregionens BEST-konferanse i Næringslivets Hus tirsdag 9. februar, var det ”innovasjon og mangfold” som var tema. Det er brukeren, eller rettere sagt informasjon om de store brukergruppene, som er valuta i framtida.
– Kundeinnsikt er penger i den nye økonomien, sier Svendsen.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP