Arbeidsliv

Berit Svendsen staker ut kursen for Telenor. Bilder er tatt i en annen sammenheng.

– Kundeinnsikt er penger

De som vet mest om sine kunder vinner markedet, tror Telenor-topp Berit Svendsen. Det kommer til å prege bedriftens satsinger i årene som kommer.

Publisert Sist oppdatert

Fra faksmaskinens tid, via fasttelefon til SMS, og nå Internet 4.0. Administrerende direktør i Telenor, Berit Svendsen, har vært med på mye i løpet av sin tid i Telenor.

Ofte har innovasjonen i selskapet handlet om ny og bedre teknologi. Men under NHOs og Osloregionens BEST-konferanse i Næringslivets Hus tirsdag 9. februar, var det ”innovasjon og mangfold” som var tema. Det er brukeren, eller rettere sagt informasjon om de store brukergruppene, som er valuta i framtida.

– Kundeinnsikt er penger i den nye økonomien, sier Svendsen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS