Arbeidsliv
Rema 1000 taper terreng i dagligvaremarkedet.
Audun Braastad / NTB scanpix
Norgesgruppen øker, Coop og Bunnpris taper litt, mens Rema 1000 taper mye
(Dagligvarehandelen.no) Det er fasiten på kvartalstallene fra Nielsens Scantrack-måling i årets første kvartal, som viser paraplykjedenes og de ulike kjedeprofilenes markedsandeler i dagligvaremarkedet.
Rema 1000 går tilbake hele 0,5 prosentpoeng sammenlignet med første kvartal i 2018.
Det gir lavpriskjeden en markedsandel på 23,4 prosent.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP