Arbeidsliv

Ny bok: PR-konsulent Trond Albert Skjelbred lanserer sin nye bok Perspektiv på PR neste uke.

Ny bok om PR-bransjen: Bedre med et godt øre enn en stor ropert

PR-konsulenten Trond Albert Skjelbred er ute med ny bok om bransjen han har jobbet for i over 20 år. Boken er ingen festtale for bransjen. Her er det lite om strategi, taktikk eller teknikk, men fokus på overordnede prinsipper, verdier og holdninger.

Publisert Sist oppdatert

– God PR er ikke å stille seg opp med ropert og fortelle hvor bra du er, sier PR-konsulent Trond Albert Skjelbred som et apropos til en ny bok han lanserer i Oslo i neste uke. Perspektiv på PR er ikke en hyllest til PR-bransjen, men reflekterer over hva som er god og troverdig kommunikasjon. Nettopp tillitt og åpenhet går på mange måter som en rød tråd gjennom de ulike artiklene, som boken er bygget opp omkring.

All star team

Skjelbred har invitert en rekke kapasiteter fra ulike fagfelt til å skrive til boken. Det er først og fremst disse som i boken bidrar med sine tanker og innspill om PR. Med boken ønsker Skjelbred å fremme en debatt om holdninger, etikk og verdier i det som han mener kjennetegner god PR og god kommunikasjon, som er selve fundamentet for all PR.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS