Arbeidsliv
Desto lettere du gjør hverdagen for kundene dine, jo større kundelojalitet vil du oppnå. Her er kommunikasjon et nøkkelord for å oppnå nettopp det.
VioletaStoimenova/iStock.
Slik får du kundeopplevelsen inn i bedriftskulturen
Å få kundeopplevelsen inn i bedriftskulturen, og jobbe som en samlet organisasjon mot målene, er en utfordring mange bedrifter opplever i dag.
Mange virksomheter bruker i dag altfor mye energi på strategier som ikke fører noe sted, eller som ikke skaper verdier for selskapet. I tillegg kan mange prosjekter skape mer forvirring enn klarhet.
Kommunikasjonssjef i Netigate, Sophie Hedestad, sier at virksomheter må slutte å elte og planlegge i evigheter.
– De må gjøre ting enklere, og tørre å prøve seg fram for å få «ting unna». Ledergrupper bør kun fokusere på to ting: medarbeidertilfredshet og kundetilfredshet. Dersom virksomheter kan bli enige om dette, har de spart både medarbeidere og kunder mye hodebry, sier hun.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP