Arbeidsliv

Desto lettere du gjør hverdagen for kundene dine, jo større kundelojalitet vil du oppnå. Her er kommunikasjon et nøkkelord for å oppnå nettopp det.

Slik får du kundeopplevelsen inn i bedriftskulturen

Å få kundeopplevelsen inn i bedriftskulturen, og jobbe som en samlet organisasjon mot målene, er en utfordring mange bedrifter opplever i dag.

Publisert Sist oppdatert

Mange virksomheter bruker i dag altfor mye energi på strategier som ikke fører noe sted, eller som ikke skaper verdier for selskapet. I tillegg kan mange prosjekter skape mer forvirring enn klarhet.

Kommunikasjonssjef i Netigate, Sophie Hedestad, sier at virksomheter må slutte å elte og planlegge i evigheter.

– De må gjøre ting enklere, og tørre å prøve seg fram for å få «ting unna». Ledergrupper bør kun fokusere på to ting: medarbeidertilfredshet og kundetilfredshet. Dersom virksomheter kan bli enige om dette, har de spart både medarbeidere og kunder mye hodebry, sier hun.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS