Arbeidsliv

Sykefraværet stupte da If kuttet bonusene

– Drastiske endringer var helt nødvendig. Vi innså at det var for vanskelig å være kunde hos oss. Vi var ikke flinke nok til å lytte, og det ble gjort for mange feil, sier Ifs konserndirektør for privatmarkedet i Norden, Morten Thorsrud.

Publisert Sist oppdatert

Det var Dagens Næringsliv som først omtalte saken.

Det er tre år siden If skjønte at de måtte gjøre noe. Forsikringskundene flyktet, og de ansatte på kundesentrene var frustrerte over stadig å bli oppringt av sure kunder.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS