Ledelse

Hvis strategi er så viktig, hvorfor setter vi ikke av mer tid til det?

Publisert Sist oppdatert

Markedsføringsstrategen Dorie Clark, som underviser ved Duke University Fuqua School of Business, stiller dette spørsmålet i et innlegg hos Harvard Business Review.

Ledere mener de ikke har tid

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS