Ledelse
Mens noen liker å skravle og være sosiale på jobb, ønsker et flertall av arbeidstakere å fokusere mest på jobben i arbeidstida.
Dreamstime
Personlig eller profesjonell på jobb. Hvor går grensen?
Mens noen elsker å slå av en prat og være sosiale i arbeidstida, oppfatter andre det som forstyrrende. Hvordan skal ledere sette grenser for hva som er greit?
Er du uformell og liker å sludre om privatlivet med kollegene i arbeidstida?
Ulik arbeidsstil kan skape gnisninger og distraksjoner på arbeidsplassen.
En ny undersøkelse fra den nettbaserte undervisningsleverandøren Udemy har undersøkt hvordan arbeidstakere ser på hvor personlig og pratsom det er naturlig å være på jobb.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP