Ledelse
Arbeidstilsynet har kommet med nye anbefalinger til inneluften på jobben, for å begrense spredningen av koronaviruset.
Vidar Ruud / NTB scanpix
– For få tenker på luftkvaliteten
Arbeidstilsynet har kommet med anbefalinger for kvaliteten på inneluften på jobben, for å begrense virusspredningen. – Dette er et lederansvar, sier leder for teknologiselskap.
Folk er på vei tilbake på jobb, men dagens koronasituasjon krever god tilrettelegging for medarbeiderne. Her er luftkvaliteten også viktig. Hvordan skal ledere nå tilrettelegge for god luftkvalitet i kontorlokalene, og hvorfor er det spesielt viktig i en ekstraordinær tid som dette? Arbeidstilsynet har nylig kommet med klare anbefalinger for inneluften på jobben. Målet er å begrense virusspredningen, og dermed sørge for en tryggest mulig arbeidshverdag.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
– Viser at Europa tar ansvar for egen sikkerhet
EU-enighet om milliardlån til Ukraina
Bør vi kutte ut begrepet «demokrati»?
Sveinung Rotevatn blir daglig leder i Bellona – går av som Venstre-nestleder
Kompetansekrisen: Et regnestykke som ikke går opp
Mest leste artikler
Hvordan Hemsedal kommune halverte sykefraværet med STAMIs verktøy
Lise Lyngsnes Randeberg: Unge arbeidstakere i advokatbransjen jobber ulovlig mye
Iteras erfaringer med kriseledelse under Ukraina-krigen
Høyres forslag om å avvikle fylkeskommunene: En ny retning for Norge
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?