Ledelse
− Mange ledere er vant til å fokusere på hva de selger eller tilbyr, men det er historien som selger i sosiale medier, sier SoMe-ekspert Astrid Valen-Utvik.
iStock/cofotoisme
Dette er det som funker i sosiale medier − og du trenger faktisk ikke å like det
De fleste virksomheter bruker sosiale medier. Men mange kan få mye større effekt ved å jobbe mer strategisk og målrettet, sier ekspert Astrid Valen-Utvik. Her får du hennes beste tips.
− En god del ledere er vant til å tenke tradisjonelt på kommunikasjon, og hvordan de vil at selskapet skal fremstå. De vil at nettsidene deres skal uttrykke det de ønsker å formidle, og skjule det de ikke er så gode på. Men sånn funker ikke sosiale medier, der er det litt motsatt, sier Astrid Valen-Utvik.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse