Ledelse

3 tips til deg som vil få bedriften på sosiale medier

Publisert Sist oppdatert

Stillingsannonsene florerer av ord som kreativitet, innovasjon og digitale hoder. Og det er ikke tilfeldig. Tidligere ble innovasjon sett på som noe stort og omveltende. Nå ser man større og større innslag av gradvis innovasjon, hvor man gradvis oppdaterer modeller og metoder etter hvert som omgivelsene og det digitale landskapet endrer seg.

Innovasjon har på en måte blitt den nye kreativiteten, skriver digitalrådgiveren Astrid Haug i et innlegg hos DI Business.

Innovasjon trender derfor ikke å være så dyrt, mener hun. Ofte handler det bare om å tørre å prøve ut et nytt beite, og åpne seg litt opp for hva som skjer i omverdenen, for eksempel på sosiale medier. Sosiale medier er ifølge Haug en sentral brikke i kampen om kunder.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS