Ledelse

– Direktekommunikasjon er utdatert kommunikasjon

– Er du ikke aktiv på sosiale medier så kommer du snart til å være irrelevant på arbeidsmarkedet, mener leder for den svenske gründerorganisasjonen Företagarna.

Publisert Sist oppdatert

Günther Mårder er leder for den svenske gründerorganisasjonen Företagarna. Han er dermed leder for rundt 70.000 entreprenører og gründere – det krever en klar plan på sosiale medier.

– Jeg går ikke og legger meg med mindre det jeg kommuniserer har nådd 60.000 personer – hver dag, også i helgen, sier han til det svenske ledelsesmagasinet Chef.

Han tror at denne tilstedeværelsen på sosiale medier var sterkt bidragsytende i å skaffe ham jobben som administrerende direktør i Företagarna.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS