Ledelse

Gjør inntrykk på en kunde: Dropp e-post – skriv heller en hilsen for hånd.

En håndskrevet hilsen

En hilsen skrevet på gammeldagsvis vis kan bety litt mer enn du tror.

Publisert Sist oppdatert

I flommen av råd og tips til mennesker i arbeidslivet, har en blogger hos Harvard Business Review tatt for seg en sjeldendenhet: personlige, håndskrevne beskjeder.

I en tid der mobiltelefoner og data har overtatt, blir håndskrevne hilsener naturlig nok lite brukt i arbeidsliv og næringsliv. Hvis du ønsker å gjøre ekstra inntrykk på en potensiell kunde eller en kollega, kan imidlertid penn og papir være tingen. Det hevder i alle fall forfatter John Coleman i et blogginnlegg hos Harvard Business Review.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS