Ledelse

Øystein Syversen, Anne Gretland, Radmila Milenkovich og Bettina Isabelle Berntsen i FotoWare.

Får salgsmuligheter levert på dørstokken

I stedet for å ringe og overtale potensielle kunder til å kjøpe produktene sine, har denne bedriften snudd om på spillet. Nå kommer kundene direkte til dem.

Publisert Sist oppdatert

Stort sett alle bedrifter har en tradisjonell salg- og markedsavdeling hvor man prøver å få inn kunder ved å ta direkte kontakt med dem gjennom møter og telefonsamtaler.

Markedsavdelinger har drevet nettsider og laget reklame. Etter å ha blitt inspirert av måten den amerikanske utvikleren og markedsføringsselskapet Hubspot gjorde om på strategien for å få tak i nye kunder, har norske FotoWare endret tilnærmingen sin helt.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS