Ledelse

– Finner du enighetene er du ikke langt fra å finne ut av uenighetene

Publisert Sist oppdatert

Du har vært omhyggelig – sørget for at dine ansatte er kvalifiserte, går overens med hverandre, passer inn i kulturen, og har gode samarbeidsevner. Men uansett hvor godt forarbeid du gjør i ansettelsesprosessen, så kan det oppstå konflikter mellom dine ansatte.

Slike konflikter kan ha store effekter på både små og store bedrifter og organisasjoner. Mike Kappel, leder og grunnlegger av Patroit Software, som utvikler verktøy for virksomheter, skriver til magasinet Entrepreneur seks ting en virksomhet kan gjøre for å håndtere teamkonflikter:

Ta tak umiddelbart

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS