Ledelse

– Godt forberedte workshops, gode og gjennomtenkte kreativitetsteknikker og de riktige folkene slår alt, sier kreativitetsekspert Stig Hjerkinn Haug i Stig og Stein.

– Gi meg det mest stusselige rommet

Kreativitetsfirmaet Stig og Stein brukte tidligere omgivelsene aktivt i sitt daværende idélaboratorium. Etter 20 år har pipen imidlertid fått en annen lyd.

Publisert Sist oppdatert

Stig Hjerkinn Haug, også kjent som Stig i Stig og Stein AS. De er kjent for sine idéfremmende teknikker som setter hjul på kreativiteten. I 20 år har de holdt på med kreativitet, og Haug har på denne reisen oppdaget hvilken betydning rom og omgivelser faktisk har.

– Da vi starta bygde vi et idélaboratorium, med stegvise prosesser. Hvert rom var et steg. I ene enden startet man med en målsetning og ingen ideer. I andre enden skulle det komme ut konkrete ideer for målsetningen de satte i starten.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS