Ledelse
Illustrasjonsfoto.
Olu Eletu / Unsplash.
– Gullalderen for tradisjonelt salg er over
Jo lenger du utsetter å gjøre digitale endringer i ditt salgs- og markedsføringsarbeid, desto mer brutale vil endringene bli når du må gjøre dem, hevder markedsføringsekspert.
Som leder må du alltid ha to tanker i hodet samtidig. Hvordan kan du få effekt av salgstiltak, samtidig som du foretar nødvendige plattforminvesteringer? Tore Berntsen, daglig leder i MarkedsPartner, forteller at tradisjonelt salg er passé. I stedet foreslår han nye salgstiltak som kan gi raske resultater, og samtidig bygge opp under en langsiktig digital markeds- og salgsstrategi.
– Gullalderen for tradisjonelt salg er over. Den gamle salgsoppskriften overlever ikke en digitalisert verden. Det må endringer til. Din bedrift må ta inn over seg at kundene har digitalisert sin kjøpsprosess. De blir mer og mer sofistikerte i sin anvendelse av digitale verktøy for hvert år som går, påpeker Berntsen.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP