Ledelse
Alt du gjør - og ikke gjør - er kommunikasjon og sier noe om deg og den du er.
Istock / Sturti
Karriere | 3 tips for å bygge deg selv som «merkevare»
Du kan bruke noen prinsipper fra klassisk merkevarebygging når du skal markedsføre deg selv i arbeidsmarkedet.
Lest om ledelse. Kan man bruke prinsipper fra tradisjonell merkevarebygging for å markedsføre seg selv og egen karriere? Svaret er ja, mener Helen Edwards; førsteamanuensis ved London Business School.
I den britiske handelshøyskolens nye magasin, Think, skriver hun om fem prinsipper fra merkevarebygging som kan være til hjelp når du bygger deg selv som «merkevare» for at folk skal få et godt inntrykk av deg. Dette er hovedpoengene i tre av dem:
1. Vit hva du ønsker å være kjent for
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP