Ledelse

Mye å gjøre? Her er 3 tips for å spare litt tid på jobben

Publisert Sist oppdatert

Det finnes haugevis av råd og tips om hvordan du kan bli mer effektiv på jobben. Men hva hvis du allerede har prioritert, planlagt og delegert? Har forsøkt å fokusere?

Det er da det kan være verdt å ta en ny runde og vurdere om du bruker tid på de riktige tingene. Får du til det, kan du bruke mindre tid og fremdeles gjøre en god jobb, skriver Elisabeth Grace Saunders i et innlegg hos Harvard Business Review.

Timer spart

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS