Ledelse

Når trenger du hjelp med digital markedsføring?

Google-markedsfører avslører tegnene på når du bør søke hjelp.

Publisert Sist oppdatert

Leder for små- og mellomstore bedrifter for Googles virksomhet i Nord-Amerika, Bob Dillon, skriver på nettstedet Entrepreneur at du tjene mye på å hente inn en ekspert på digitale medier.

Ifølge Dillon mente 92 prosent av de små- og mellomstore bedriftene i USA og Canada at de forventet å bruke like mye eller mer i år på annonsering, sammenlignet med i fjor. Han anbefaler å samarbeide med eksperter om annonseringen. Her er tre tegn som bør fortelle deg om når det er på tide å hente inn eksperthjelp:

Jeg har ikke tid:

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS