Ledelse
Clarion Collection Hotel
Plassbytte gir kompetanseutvikling
Clarion Hotel fortsetter konseptet «Swap», der nå Housekeeping Managers bytter arbeidsplass med hverandre. Avdelingslederne får nå muligheten til å delta i prosjektet «Housekeeping Swap» for å utvikle kompetanse og få nye idéer og innspill.
Prosjektet er i gang og pågår over fire dager denne uken, skriver hotellkjeden i en pressemelding.
I vår startet Clarion Collection Hotel «General Manager Swap», et konsept der hotellkjedens direktører byttet arbeidsplass med hverandre i tre dager, og fikk ny kunnskap og erfaring. Det fikk de gjennom muligheten til å få jobbe på en ny arbeidsplass, men også takket være feedback fra den midlertidige direktøren på eget hotell. Nå tar Clarion Collection Hotel i Norge og Sverige sitt Swap–prosjekt ytterligere ett steg videre, og lar hotellkjedens Housekeeping Managers bytte arbeidsplass i fire dager denne uken. Dermed får avdelingslederne ansvaret for housekeeping–avdelingen på et nytt hotell og ny destinasjon. Formålet er å gi personalet en ny form for kompetanseutvikling gjennom erfaringsutbytte satt i system, samt å få nye ideer som kan implementeres på eget hotell.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP