Ledelse
Kirsti Rogne er daglig leder i rådgivningsselskapet Mars Brand Strategy og medforfatter av boken Raketter og rebeller – strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om.
Privat.
Slik bygger du merkevare strategisk som leder
Merkevarebygging er viktig for alle som vil ha med seg folk i en retning. Slik jobber du med det på strategisk nivå.
Hotellenes hans sliter kraftig for tiden, men det er mye man kan lære av Petter Stordalen for det.
Det mener i hvert fall Kirsti Rogne som er daglig leder rådgiverselskapet Mars Brand Strategy og medforfatter av boken «Raketter og rebeller – strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om».
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP