Ledelse

Kirsti Rogne er daglig leder i rådgivningsselskapet Mars Brand Strategy og medforfatter av boken Raketter og rebeller – strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om.

Slik bygger du merkevare strategisk som leder

Merkevarebygging er viktig for alle som vil ha med seg folk i en retning. Slik jobber du med det på strategisk nivå.

Publisert Sist oppdatert

Hotellenes hans sliter kraftig for tiden, men det er mye man kan lære av Petter Stordalen for det.

Det mener i hvert fall Kirsti Rogne som er daglig leder rådgiverselskapet Mars Brand Strategy og medforfatter av boken «Raketter og rebeller – strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om».

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS