Ledelse

Tiltrekkende for kundene dine

Kundene ønsker en godfølelse fra bedriftene de kjøper varer og tjenester av.

Publisert Sist oppdatert

Brian Hughes, direktør i Integrity Marketing & Consulting, skriver i Entrepreneur at kundene, som blir stadig mer velinformerte og opplyste, ønsker mer enn den siste moten og den nyeste teknologien.

De er også opptatte av miljømessige spørsmål, rettferdig handel og sosial likhet. Og de ønsker å kjøpe varene og tjenestene sine fra selskaper som har et oppriktig engasjement om disse tingene, hevder han.

Hughes trekker frem fem årsaker til hvorfor bedriftenes bærekraftighet og sosiale engasjement er viktig også for kundene:

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS