Ledelse

Produktdirektør Kaija Ommundsen i FINN.

Trives best i motbakke

På jobb deltar Kaija Ommundsen daglig i kampen om å vinne tittelen «verdens beste markedsplass for nordmenn» etter at teknologigiganten Facebook kastet seg i inn ringen.

Publisert Sist oppdatert

Høyrisikoprosjekter, ideutvikling og konkurranse er det som får den ferske produktdirektøren i FINN.no til å gi jernet på jobb.

– Jeg har ikke vært opptatt av trygghet og er mer opptatt av å lære. I tillegg kjeder jeg meg fort, forteller Ommundsen om motivasjonen for å ta fatt på «de umulige» oppgavene.

Et troll med stokk og briller, et elghode hengende på veggen, arkadespill og den populære PuseFINN som roper «Sammen skaper vi verdens beste markedsplass!» er det som møter besøkende i FINN.no sine lokaler i Grensen i Oslo.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS