Ledelse

Unngå at stresset sluker dine beste ansatte

Publisert Sist oppdatert

Har du jobbet med kundeservice? Lange dager non stop i telefonen, med rasende kunder på linja, der du fortvilet prøver å løse problemene deres. Det kan være sånn i uker eller måneder, og kundene har gjerne ventet opp mot en time på at du skal hjelpe dem. Dette kan gi selv den beste mareritt og sette en solid demper på motivasjonen.

Slike arbeidsforhold må ledere lære av, skriver rekrutteringsnettstedet The Undercover Recruiter, som understreker viktigheten av å gripe inn før stresset ødelegger dine beste ansatte.

I enkelte bransjer er det ekstra press i noen perioder, som i jula. Det er de ansatte som bærer den tyngste børen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS