Synspunkt

Blikk for bedre ­beslutninger

Ledere som tegner bilder av nettverkene sine, blir satt i stand til å ta bedre ­strategiske beslutninger, Morten H. Abrahamsen og Lars Huemer ved BI.

Publisert Sist oppdatert

Morten H. Abrahamsen er førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring, Handelshøyskolen BI, og Lars Huemer er førsteamanuensis ved Institutt for Strategi, også på BI.

SYNSPUNKT: Bedrifter må utvikle gode relasjoner til kunder, leverandører og andre samarbeidspartnere for å skape verdier.

Relasjoner fungerer også som brohode til andre aktører, og bedriften opererer dermed i et nettverk av relasjoner hvor den må navigere etter beste evne.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS