DNB
nensuria / iStock
Fem ting vi har lært om lederkommunikasjon under pandemien
Vi må ikke redusere pandemierfaringene til en digital diett der vi, som slankere flest, ender opp som enda litt fetere utgaver enn før. Med fortsatt hard jobbing kan den gode læringen gi varige endringer, skriver Vibeke Norum Monsen.
Vibeke Norum Monsen er divisjonsdirektør Intern- og strategikommunikasjon i DNB.
SYNSPUNKT. I over ett år har ledere møtt teamet sitt på skjermer der rotete hjemmekontorkulisser etter hvert er erstattet av kreative bakgrunnsbilder og teamståke. Fjernarbeid og nye flater - kommuniserer vi annerledes? Er vi tettere på? Har dynamikken på jobben endret seg?
I DNB har vi som jobber med intern- og strategikommunikasjon dybdeintervjuet et tosifret antall ledere i banken, etter måneder med pandemitiltak. Dette er noen av funnene.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP