Nyheter
NHO-sjef Ole Erik Almlid og Hans Geelmuyden i Geelmuyden Kiese fortalte med hvert sitt utgangspunkt vidt forskjellige historier om næringsmiddelindustrien.
Arne Kongsnes
Kampen om matbudskapet
Hans Geelmuyden mener næringsmiddelindustrien taper kommunikasjonskampen mot kreftene som gir forbrukerne «feel bad»-følelsen.
Både NHO-sjef Ole Erik Almlid og Hans Geelmuyden, seniorpartner og sjef i Geelmuyden Kiese, gjestet Teknologisk Matforums Næringsmiddeldagene som foredragsholdere fredag formiddag.
– Dere må overta historiefortellingen og bake samfunnsansvar inn i den. Dere må kommunisere helt annerledes enn i dag, sier Geelmuyden, som var invitert for å snakke om «Hvordan lære av bloggerne og spre faktabasert informasjon fra næringsmiddelindustrien?»
Almlids tema var «Fake news? Eller kan virkelig teknologi, digitalisering og automatisering bidra til det grønne skiftet?»
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP