Annonse
Næringsliv
Kjos: – Unnskyld!
Norwegian-sjefen synes det er leit at så mange har fått jul og nyttårsfeiring ødelagt på grunn av forsinkede fly.
Annonse
Det skriver Aftenposten.
– Det er forferdelig leit at passasjerene blir rammet. Spesielt nå rundt høytidene, sier Kjos til VG på telefon fra USA.
Det er første gang han snakker til mediene siden problemene oppsto.
Kjos vil ikke svare på om passasjerene som er rammet av forsinkelsene den siste tiden vil få noen kompensasjon, ifølge VG:
– Vi følger de internasjonale reglene for kompensasjon, men siden jeg har vært i USA nå, kjenner jeg ikke detaljene rundt dette. Derfor kan jeg ikke ta stilling til det, sier Kjos.
Ingen av Norwegians fly fra Bangkok til Oslo var i rute i desember. Bare ett av fire fly fra New York til Oslo gikk til avtalt tid i samme periode.
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse