Inspirasjon

Ledelse og læring er komplekse fenomener, og mye av styrken av mellommenneskelige forhold oppstår gjennom interaksjon, skriver Bjørn Røsten.

Slik holder du de beste folka fornøyde

Sir Richard Branson er ikke alene om å tro at det å ta vare på ansatte er enda viktigere enn kundeopplevelsen, hvis dine ansatte er inspirert, vil de ta vare på kundene, skriver Bjørn Røsten i Unit4 Norge.

Publisert Sist oppdatert

Bjørn Røsten er administrerende direktør, i Unit4 Norge.

SYNSPUNKT. Hvordan jobber man for å holde fast på de beste menneskene, i en tid da mange av de gamle motivasjonsvanene sentrert rundt den tradisjonelle 9-til-5-arbeidsuken svekkes?

Pandemien har vært en katalysator for kanskje den største endringen noensinne i måten vi jobber på. HR og andre ledelsesorganer har til nå stolt på scoren til medarbeiderundersøkelser, ekstra fridager og personlig samhandling for å holde ansatte fornøyde. Disse verktøyene vil neppe være tilgjengelige på samme måte fremover.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS