Inspirasjon
Ledelse og læring er komplekse fenomener, og mye av styrken av mellommenneskelige forhold oppstår gjennom interaksjon, skriver Bjørn Røsten.
scyther5 / iStock
Slik holder du de beste folka fornøyde
Sir Richard Branson er ikke alene om å tro at det å ta vare på ansatte er enda viktigere enn kundeopplevelsen, hvis dine ansatte er inspirert, vil de ta vare på kundene, skriver Bjørn Røsten i Unit4 Norge.
Bjørn Røsten er administrerende direktør, i Unit4 Norge.
SYNSPUNKT. Hvordan jobber man for å holde fast på de beste menneskene, i en tid da mange av de gamle motivasjonsvanene sentrert rundt den tradisjonelle 9-til-5-arbeidsuken svekkes?
Pandemien har vært en katalysator for kanskje den største endringen noensinne i måten vi jobber på. HR og andre ledelsesorganer har til nå stolt på scoren til medarbeiderundersøkelser, ekstra fridager og personlig samhandling for å holde ansatte fornøyde. Disse verktøyene vil neppe være tilgjengelige på samme måte fremover.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP