Yoga i blendende vakker natur på Senja.
Nikolas Gogstad-Andersen | Visit Norway
Utlendingene søker stillhet og ro, men ikke stillesitting
Ingen tvil hos reiselivssjef Aase Marthe Horrigmo i Innovasjon Norge: Naturen er norsk reiselivs suverene bestselger.
Turistene elsker den norske naturen! Det er den vi har bygd
norsk reiseliv på de siste hundre årene og den er vår viktigste merkevare. Men
det er ikke bare natur de er ute etter. Vi ser at to av tre utenlandske
turister også gjerne vil oppleve kultur, kunst og historie når de er på besøk i
Norge, sier Horrigmo til Dagens Perspektiv.
Gjerne spektakulært
Innovasjon Norge og Visit Norway selger Norge som reisemål i
utlandet. I dag er det digital reiselivsmarkedsføring som gjelder:
visitnorway.com er nettstedet, legg til YouTube, Facebook og Instagram, Twitter
og Tik Tok – så har du i sum et kraftig markedsføringsvektøy – med tilhørende
datainnsikt, og dermed sentral kunnskap for norsk reiseliv.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP