Arbeidsliv

TV- og radioprofilen Petter Schjerven harselerte med stammespråket til ledere og ikke minst ord og uttrykk som markedsførere bruker.

Må være klar for millenniumsgenerasjonen

Millenniumsgenerasjonen snakker annerledes og har ingen merkevarelojalitet. Det stiller nye krav til kommunikasjon.

Publisert Sist oppdatert

Digitaldagen i Bergen er et årlig arrangement som tar mål av seg å gi ledere og markedsførere innsikt og kunnskap om digital ledelse og markedsføring. Konferansen prøver å løfte frem det som virker, både i dag og inn i fremtiden, og trekker også opp trender i tiden.

Digitaldagen 2019 gikk av stabelen 24. oktober og ble holdt i Grieghallen. En gjennomgangstone i år var millenniumsgenerasjonen som tar over, og hva det vil bety for næringslivet og den digitale transformasjonen.

En kompleks virkelighet

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS