Ledelse
Som leder har du ikke råd til å ignorere dårlige prestasjoner blant de ansatte, skriver Liz Kislik i Harvard Business Review.
iStock
Når en ansatt leverer dårlig fra hjemmekontoret
Den vanskelige samtalen kan være ekstra ubehagelig når du må ta den på telefon eller videomøte. Her er 5 råd til hvordan du lykkes.
Lest om ledelse: Mange ledere har den siste tiden fått erfaring med å lede ansatte som sitter på hvert sitt hjemmekontor. Men hva om du ikke er fornøyd med det en medarbeider leverer?
Det er lett å kvie seg for å ta det opp hvis du ikke har anledning til å sette deg ned med vedkommende i samme rom og ta en prat.
Som leder har du ikke råd til å ignorere dårlige prestasjoner blant de ansatte, skriver organisasjonsrådgiveren Liz Kislik i Harvard Business Review.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP