Ledelse
SKal man lykkes med få medarbeiderne med seg på krevende endring, må man ha en god endringshistorie.
Sergey Pesterev
Slik lager du den gode endringshistorien
Aktiv og gjentagende kommunikasjon er blitt viktigere.
Alle ledere har opplevd det. Verden endrer seg. Så man jobber beinhardt for å lage en ny plan, kanskje til og med en fersk strategi. Så legger man den frem for nøkkelpersoner i virksomheten som skal gjøre planen til handling. Så lener man seg tilbake og venter. Og så skjer det ingenting.
Ifølge Claus Sonberg, som har skapt seg et levebrød på lederkommunikasjon i PR-byrået Zync, er det i kommunikasjonen at det som regel svikter.
Under Digitaliseringsrådets erfaringsseminar denne uken forklarte han hvorfor alle ledere trenger en god endringshistorie.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP