Samfunn

Etter noen uker i sjefs­stolen har Nav-direktør Hans Christian Holte definert seks områder der Nav kan bli bedre.

Nav skal bli bedre i møte med ­brukerne

I august startet Hans Christian Holte som ny toppsjef i Nav. Nå har han formulert seks ambisjoner som skal gjøre Nav bedre. En av dem er «bedre brukeroppfølging».

Publisert Sist oppdatert

I et innlegg i Dagens Perspektiv, lanserer Nav-direktør Hans Christian Holte seks ambisjoner for hvordan Nav skal endre seg «til det bedre».

Han har snakket med en lang rekke mennesker både i og utenfor Nav, for å finne ut hvordan etaten kan bli bedre.

Seks ambisjoner

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS